Turbo i lanie po gorącej stronie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mediabox22
    Classic
    • 2014
    • 16

    Turbo i lanie po gorącej stronie

    Pozdro dla kierownika czarnej O2FL Combi spotkanego na parkingu przy terminalu Chopina ok. 12.
  • Kryzys5554
    Ambiente
    • 2012
    • 118

    #2
    Turbo i lanie po gorącej stronie

    Witam tak jak w temacie jak można się doszukać czegoś takiego. Dziś byłem u mechaniora i powiedział że mam znowu (turbina czyszczona ok 6mies. temu u poleconego kolesia) zapieczone łopatki. Tzn. jak odpale go po dłuższym postoju to w okolicy 3,5 tys/obr łapie notlauf natomiast wystarczy tylko że zgasze silnik i odpale ponownie i moge go cały czas cisnąć powyżej 4tys/obr i nic sie nie dzieje błąd wymazuje z kompa a na blacie wogóle mi nic nie wyskakuj(nawet podczas notlaufa). Powiedxział że coś leje po stronie gorącej. Prosze o jakieś propozycje bo mnie już w**rwia ten samochód. Filtr paliwa jescze nie wymieniałem ma ze 1,5 roku i świece 3 niedobre (nie wiem czy to też może jakoś wpływać na to).

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Re: Turbo i lanie po gorącej stronie

      Zamieszczone przez Kryzys5554
      Witam tak jak w temacie jak można się doszukać czegoś takiego. Dziś byłem u mechaniora i powiedział że mam znowu (turbina czyszczona ok 6mies. temu u poleconego kolesia) zapieczone łopatki. Tzn. jak odpale go po dłuższym postoju to w okolicy 3,5 tys/obr łapie notlauf natomiast wystarczy tylko że zgasze silnik i odpale ponownie i moge go cały czas cisnąć powyżej 4tys/obr i nic sie nie dzieje błąd wymazuje z kompa a na blacie wogóle mi nic nie wyskakuj(nawet podczas notlaufa). Powiedxział że coś leje po stronie gorącej. Prosze o jakieś propozycje bo mnie już w**rwia ten samochód. Filtr paliwa jescze nie wymieniałem ma ze 1,5 roku i świece 3 niedobre (nie wiem czy to też może jakoś wpływać na to).
      Zrób logi.

      Jak cos to zapraszam.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Kryzys5554
        Ambiente
        • 2012
        • 118

        #4
        Powiedział że grucha po dłuższym postoju sie tyko troche cofa a po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu idzie do przodu i prześliguje sie do tyłu rozruszając ten nagar. Za daleko bo ja teraz kieleckie.

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez Kryzys5554
          Powiedział że grucha po dłuższym postoju sie tyko troche cofa a po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu idzie do przodu i prześliguje sie do tyłu rozruszając ten nagar. Za daleko bo ja teraz kieleckie.
          Bez logów to wróżyć możemy.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Kryzys5554
            Ambiente
            • 2012
            • 118

            #6
            A czy takie parametry w grupie 13 są w pożądku (dodam że utrzymują sie w tych wartościach):

            Log (0 - 013)

            [ Dodano: Pon 15 Lip, 13 21:51 ]
            rOBERTO795 Nie obraź się że nie wstawiam logów ale byłem u naprawde fachowego elektronika który u mnie i znajomych się nie mylił co do konkretnej diagnozy tylko nie można go sie doprosić o dokładne sprawdzenie co może być przyczyną danej awarii bo zawsze twierdzi ,,dużo czynników, ja się mechaniką nie zajmuje" (nie chce się paprać bo ma dużo klientów na samą elektronike zamki, analiza logów itp.), i jedyne co mi powiedział to trzeba rozebrać turbo i zacząć od niego szukac problemów bo wszystko inne widzi sprawne (o wtryski sie nie pytałem dlatego logi), sądzi że jest jakaś nieszczelność czy coś takiego od strony gorącej turbiny (ostatnio wydałem za czyszczenie 250zł i nie widzi mi się co pół roku tyle wydawać a pytam bo słyszałem że wtryski moga byc winowajcami tego, samochód zawsze trzymamy powyżej 2tys/obr)

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez Kryzys5554
              A czy takie parametry w grupie 13 są w pożądku (dodam że utrzymują sie w tych wartościach):

              Log (0 - 013)

              [ Dodano: Pon 15 Lip, 13 21:51 ]
              rOBERTO795 Nie obraź się że nie wstawiam logów ale byłem u naprawde fachowego elektronika który u mnie i znajomych się nie mylił co do konkretnej diagnozy tylko nie można go sie doprosić o dokładne sprawdzenie co może być przyczyną danej awarii bo zawsze twierdzi ,,dużo czynników, ja się mechaniką nie zajmuje" (nie chce się paprać bo ma dużo klientów na samą elektronike zamki, analiza logów itp.), i jedyne co mi powiedział to trzeba rozebrać turbo i zacząć od niego szukac problemów bo wszystko inne widzi sprawne (o wtryski sie nie pytałem dlatego logi), sądzi że jest jakaś nieszczelność czy coś takiego od strony gorącej turbiny (ostatnio wydałem za czyszczenie 250zł i nie widzi mi się co pół roku tyle wydawać a pytam bo słyszałem że wtryski moga byc winowajcami tego, samochód zawsze trzymamy powyżej 2tys/obr)
              Skoro jest taki "super" i nieomylny to pogratuluj mu. Wtryski mogą być. A już widze to czyszczenie za 250 zł bez wyciągania turbiny zapewne :P
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • Kryzys5554
                Ambiente
                • 2012
                • 118

                #8
                Nie no nie to że ,,super" tylko jak narazie nie powineła mu się noga bo nie tylko ja tam jeżdze, a to czyszczenie to napewno wyciągał bo i oleju mi dużo ubyło po odebraniu samochodu a kopa to miał niebiańskiego. A widziałeś te wartości czy po nich można czegoś się spodziewać??

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Kryzys5554
                  Nie no nie to że ,,super" tylko jak narazie nie powineła mu się noga bo nie tylko ja tam jeżdze, a to czyszczenie to napewno wyciągał bo i oleju mi dużo ubyło po odebraniu samochodu a kopa to miał niebiańskiego. A widziałeś te wartości czy po nich można czegoś się spodziewać??
                  Niczego specjalnego bym sie nie spodziewał.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  Pracuję...